Herkese merhaba kizim 7 aylik vajinasinda yapisma varmış doktor biraz kapanmış daha da kapanabilir dedi yarin cocuk cerrahisine götüreceğiz boyle bi durum başına gelen var mi mesela operasyon yapilarak açılıyormuş yaptırıp yaptırmamak arasında cok kararsızım suan sağlığını etkileyen herhangi bir durum yok çişini yapabiliyor ama ilerleyebilirmis başına gelen varsa lütfen cevap yazsin