Arkadaşlar ek gıdaya başladık. Sorularım şunlar.
gğnde kaç kere besliyorsunuz ?
sabah öğle akşam ara öğünler saat kaçta ?
nasıl olmalı bu düzen ? Önce emzirip sonra mı yemek vermeli ? Yoksa tam tersi mi ? Emmeyi bırakacak diye korkuyorum. Zaten zorla emen bi bebek 😤