birmelekannesi2 Arkadaşlar merhaba, kayseride önerebileceğiniz güzel memnun kaldığınız fotoğrafçı var mı, kızımın 1 yaşı için fotoğraf çektirmeyi düşünüyoruz😊
Halista birmelekannesi2 biz zeynep akşin e çektirmiştik. 5 konsept 1 büyük albüm 2 aile albümü 1 adet tablo 2 bin tl ydi. Daha az konsept isterseniz fiyat daha da düşük oluyor
Halista birmelekannesi2 ahsen ay fotoğraf ilede görüşebilirsiniz. Vatsaptan yazında paketleri ve fiystlarını size yazıyorlar
birmelekannesi2 birfincantuzruhu teşekkür ederim canım, memnun kalmış mıydın 😊🥰 birde ücreti hakkında bilgin varmı 😊
birfincantuzruhu birmelekannesi2 söyle söyleyim benim esimin arkadaşının eşi biz yenidoğan yaptircaktik ama oğlumun sünnet durumundan dolayı yaş çekimine erteledik. Ama zaten fotolarını görünce sende hak verirsin güzel konseptleri var ama ücret konusunda inan bisey diyemem bi görüş istersen
birmelekannesi2 birfincantuzruhu tamam canım o zman ben Instagram dan yazayım bılgı alayım çok sağol 🥰😊