Sinem-1 Kızlar benim geçen ayın 27’sinde regl olmam lazımdı olmadım 6 gün geçti test yaptım negatif iğne,hap benzeri birşeyde kullanmıyorum reglimi durduracak , bugün 12 gün oldu nerdeyse hala olmuyor neden olabilir bilgisi olanlar yazabilir mi lütfen 🙏🏻
Begrich Sinem-1 bir çok nedeni olabilir, test erken yaptığın için doğru sonuç vermemiş olabilir, mevsimsel geçiş, stres gibi nedenlerden gecikmiş olabilir, PKO varsa o nedenle olabilir, hormonal olabilir
Sinem-1 Durukusunannesii evet düzenliydi geçen ayda üç gün gecikti bu ayda üç gün bekledim ama 12 gün oldu hala yok geçen ay değil ondan önceki ay doğum kontrol hapı kullandımda o etkilese geçen ay etkilerdi diye düşünüyorum ama bu ay olmadı 😕