1414irm-1 Kızlar 3 ay oldu doğum yapalı bir kere adet oldum sonra çok az bir kere bi lekelenme oldu ama arkasından hasta olmadım adet günümde yaptım test negatifti sizde de var mı bu şekil
Edizbeyinannesi 1414irm-1 çok normal bir yıl böyle düzensiz ilerlemesi vucudda anca toparlıyor kendini