Bebeğim 8 ayına kadar sorunsuz bir bebekti 8 ayına girince bir canavar çıktı içinden . Kabus gibi bir iki ay yaşadım . Gözü kapalı ağlıyor beşiğin içinde gözü kapalı emekleyip ağlayor gözü kapalı oturup ağlıyor . Burada bir anne yazmıştı 10 ayına girince rahatladı diye . Oğlum şuan 11 aylık şükür 10 aylık olunca rahatladım bende . Ama 8 ay büyüme atağının şiddetlilerinden biriymiş çevreyi net bir şekilde anladığı için oluyormuş . 8 aydan 10 ayına kadar 6 diş çıkardı emeklemeye başladı tutunup kalkmaya ve sıralamaya başladı ve bunun hepsini uyurkende yapmak istiyordu . Kendisini tanıması ve çevresini iyice tanımak istemesiyle gelişiyormuş bu huzursuzluk ve atakla birleşince kabus dolu bir iki ay oluyor Allah kurtarsın çok zordu