Oğlumun geçen hafta permeşbe günü döküntüleri başladı doktora görürdüm 6. Hastalık dedi 3-5 güne geçer dedi 5 günümüz yüzündekiler geçmişti alnında vardı bu sabah yanaklarında var vücudu azalıyor yanağında çıkıyor böylemi oluyor geçirenler bilir yanlış teşhisimi koydu acaba çok sıkıldım yine görünce yüzünde