Biz şu an atak haftasindayiz daha ilk günümüz ama hemen farkediliyor normalde gece yatan oğlum sık sık uyandı yatarken bile huysuxdu hep ses cikariyordu biz bu haftalarda memeyi hiç istemiyoruz ve belli saatlerde krize girer gibi ağlamalar oluyor belli oluyor yani sizde durumlar nasıl?