merhaba benim kizim 3aylik, ilk aylarda uykuya geciste emzik aliyordu aventin klasik 0-6 ay olan emziğini kullaniyorduk. Son 1 aydir asla ama asla emzik almiyor, huzursuzlandiginda sakinlesmesi icin ve uykuya geciste emzik almamasi gun icinde zorlayabiliyor. tekrar alismasi icin ne yapilabilir, marka degistirsem ise yarar mi sizce, ayni durumu yasamis var midir?