Ya bi bizimki mi böyle dün gece mesela kabus gibiydi uyutmadı bizi sürekli uyandı emzirdim yerine bıraktım tekrar uyandı su verdim ayağımda salladım babası uyutmaya çalıştı hepsinde sonuç aynı oldu, dedik herhalde bir yeri ağrıyor ya da diş yine ama bizlerde ayaklandığımızda sabah hiçbir şeyi kalmıyor keyfi yerine geliyor. Sadece gece mi tutar bebekleri ağrı? 10 aylık olduk sayılır bu arada