aycanoyan1 Merhaba doğumdan ne kadar sonra adet gördünüz 5 ay 10 günlük bebeğim hala olmadım. Normal mi? Teşekkürler
672020annesi_omerfethi aycanoyan1 bnde 2v3 ay görmemiştim norml sayıyorlar zaten bi düzene girmiyo ki
Berenkooommm aycanoyan1 bende doğum yapalı 5 ay 7 gün oldu dün ilk defa oldum şükür. 2 seneye kadar olmaması normalmiş 😊
birprensannesi0208 aycanoyan1 görümcem (normal ) doğumdan 10 ay sonra adet gördü ben (sezeryan) 1.ci ay hemen geldi kişiden kişiye değişiyor bence cnm
MutluU 2 ay 1 günlük olduk bugun bende merak ediyorum olsam bir an önce keşke :) 8-9 ay kimisi 2 yaşına kadar olmamış 😳 duyduğum kadarıyla
Periii MutluU ne kadar geç o kadar temiz bence her ay adet olmayı beklemek gecikince korkmakta var birde adet zamanı emziren annelerde sütte azalma oluyor
Mom42 birprensannesi0208 Bende 30 Aralık sezaryen oldum 24 şubatta oldum hemen hemen 2 ay sonra sezaryen olmamızla ilgisi varmıdır ki😁
Kulahci Ben 18 ay sonra olmuştum oğlumda şimdide 6.ayda oldum emzirmediğim için. 2 yıla kadar normalmiş
Periii aycanoyan1 kızım 11 aylıktı oğlum 5 aylıktı adet oldum şimdi 5,5 atlık oğlum var dua ediyorum 8-9 ayına kadar olmayayım
nazatamina Ben 1 seneye yakin olmadim iki bebegimdede aktifvemzirdim hep ama azalsin emzirma 8 aylik falan doktora gidicem tarlusol yaziyor adet oluyorsun olmaya olmaya benim vucudum iyice sisiyor cunku
Durukusunannesii Mom42 Alakası yok cnm :) Doğum şeklinle adetin bi bağı olamaz bu süt meselesine benzedi sezeryan olunca sütün hemen gelmez diye sadece uydurma 😂
birprensannesi0208 Mom42 sanmam canım 😃 benim doğum yapalı 8 ay olacak ilk aydan adetim geldi fakat son iki aydır baya düzensiz misal bu ay 14 gün felan geçikti bi an hamileyim sandım şükür değilmişim 🤣 kişiyle alakalı bence bide strese felanda bağlı hava değişimi nebilim
MihraNilkuzusu aycanoyan1 2,5 aylık bebeğim 3 gün önce adet gördüm devam ediyor. Doğumdan sonra ilk dönemim