Berenkooommm hulyaaa-123 benim dişim 4,5 aylıkken çıkmış benim kızım şuan 5 ay 7 günlük 3 aylık olduğundan beri sürekli eli ağzında herşeyi ağzına götürüyor diş etleride beyaz beyaz kabarmış sanırım diş geliyor
1yaramazannesi hulyaaa-123 benimki 7 aşık 3 buçuk aylıktan beri kaşınıyor dişleri eli sürekli ağzında huysuz ma hâlâ çıkmadı
Ozgurbebek hulyaaa-123 oğlum 3 aylikti 2 dis birden cikardi 😊 olabilir 2.5 aylikken meme reddi istahsizlik basladi ve salyasi akiyordu. Bu kadarda erken cikmaz heralde dedik ama cikti😂