Ggdefne benim kızımın kan degerleri iyi ama doktor yine de ver demişti. 8 damla veriyorum ben sabahları. Bizimde kilomuz düşük. 9 aylık 7.600 kilo 😶 ama ek gıda hic yemiyor kızım. Zorla 1-2 kaşık yedirebilirsem ne mutlu bana. Sadece anne sütü alıyor. Mamaya da başladım ama onu da cok az iciyor.