Mommysharkdoodoodoodoo Edizbeyinannesi işte reflü falan değil canım anlattığını ben yaşadım hemen bitsin diye kaşık kaşık verme bekle yuttuğuna emin ol öyle ver ve kaşığı yarım doldur
Edizbeyinannesi EgeveAlyaninannesi aynen öyle kendimi çok kötü hissediyorum birdecevre baskısı bazen ağlıyorum bile sırf bu yüzden
Mirage91 Edizbeyinannesi Mama veya emziriyorsanız hemen yatırmayın. 20 dk dik gezdirin reflüdür bizim kızda öyleydi doktor yatırmayın hemen demişti sonra geçti