pervin_t Merhaba anneler.Biberon mamalarda 2 numara farkı nedir?Tadında değişiklik oluyor mu?Benim kızım aptamille besleniyordu onu redd etti.Similaca geçtik 10 gündür yaklaşık onu da pek sevmiyor.Bu hafta 6ayı olucak.2 numaraya geçse içer mi acaba?
ecyugnk pervin_t alacalı kalori miktarı değişiyor tadı falan aynı. Sma kullanıruz 3 numaraya geçtik alması gerek kalori ve vitamin değeri değişiyor
Mehtee pervin_t hipp Bio kullaniyordum cok topaklaniyordu suyuna ne kadar dikkat etsem bile hemde bende Aptamil 2 numaraya gectim oglum 7 aylık severek iciyor tadini bilmiom ama daha yoğunn
Zeynepalya_ve_annesi pervin_t içeriklerindeki demir kalsiyum vitamin oranları farklı ve 0-6 ay arasında balık yağı yok 6 aydan sonra balık yapı konuluyor başka bir fark yok
Leylamoms Hipp kullanıyoruz gecen hafta 2ye geçtik kıvamı daha yoğun ve balık yağı kokusu var . 1 numara daha su gibiydi. Ayrica 2 numarayı içtiğinde daha gec acıkıyor henuz tad sebebiyle reddetme olmadı
Annis-ogul Leylamoms cnm bizde 2 numaraya gectik qma hic balık yağı kokusu almadim ya .esime de koklattim oda almadi .cok sukur içiyor 2 numarayı da
KivanciM Merhaba, bizde ilk aylarda hipp, aptamil ve bebelac Gold denedik oğlum en çok bebivita yı sevdi. O da hipp gibi menşei Almanya ve içerikleride aynı. Şuan bebivita 2 numara geçtik red olmadı.