kaymakliekmekkadayifi valla ben 1 ve 2 cok az kullandim kizim 2960 dogdu 3 gunde 2680 e inmisti daha sonrasinda hizli kilo almaya basladi oyuzden 1 ve 2 cok kullanmadik 3 numara cok gidiyor daha yeni bitirdik biz 3 u mesela kizim suan 5 ay 16 gunluk bugun 4 e basladik gecen hafta doktorumuz artik 1 beden buyultun sıkmaya baslamis elinizdekiler bitince 4 e gecin dedi doktor bile farketti yani bu olay bebegin kilo alimina bagli birazda