eymeninefe Benim bebeğimin de doğdu doğalı gece kaka yapma alışkanlığı vardı. Gece emdiği için boşaltımı uyarıyordu galiba. Bazen iki kere bile yapardı ve uykusu açılırdı. Şimdi 1 yaşında, gece kakalarını sabah uyanma kakasına çevirdi 😄 ıh ıh yapıp uyanıyor. Altı kirli olunca da çok rahatsız olan bir bebek. Doktor da normal demişti 🤷🏻♀️ Yani pek yapacak bir şey yok maalesef, zamana bırakmak lazım.