Bes gun oldu bir yas olali ve bebegim ogunden buyana ağlayarak uyaniyor zaten uykusunun tadi yoktu simdi daha kotu halde benide emmiyo diyebilirim bes gundur ne gece ne gunduz bu durumu yasayan varmi 6 tanede disi var acaba azi disler geliyomu ondanmi bilemedim