cemreninnannesii 3 ay 17 günlük kızım var ve atak dönemindeyiz son 28 günümüz🙄 saat başı uyanmalar saatlerce sallanmalar BİTTİK ARTIK😴
Shaliya cemreninnannesii Allah kolaylık versiiinnn 😊 benımki atak geçirmeden normal haliii böyle 😅 alıştım artık
theAna cemreninnannesii 3 ay 26 günlüğüz mahvetti bu atak ya. Geçen bir posta biri dördü hayatımdan sildim gibi bir şey demiş, haklıymış. Allah kolaylık versin 🤦🏻♀️
CerenSelim cemreninnannesii bizim ilk 3 hafta çok normaldi sadece gündüz uykuları kısaldı ama şu son 3 gecedir yatağına yatırıyorum gülerek çığlıklar atıp tepinmeye başlıyor sanki hiç uyumamış gibi hadii tekrar uyut tekrar kahkahalar atsın çığlıklar atsın 😂
cemreninnannesii theAna kaç gününüz kaldı bizim 28 ama geçmek bilmiyor ağladıkça bizde ayrı panik uyumadıkça biz yorgun düşüyoruz
Mavismila CerenSelim beni anlattın resmen ay bi de uykunun en tatlı yerinde kalkıyorlar insna sinirlenmek istese bile o gecenin o vaktinde attığı o gülücüklere bakıp sakinleşiyor 🤣🤣🤣
Boncugunmelegi 4 ay 9 günlüğüz 8 günümüz kaldı gittikçe sakinlesiyor gibi diyorumm bı anda tekrar kriz geliyor ama eskiis gibi uzun soluklu değil sabredin gecicek insallah
Berenkooommm cemreninnannesii ıyyy o 4. Ay atağı beni mahvetti deliriyorum sandım bi ara ya 😬 şuan 5 ay 7 günlük bugün bidaha başladı atağımız 28 gün sürecekmiş inşallah 4.ay atağı gibi delirmez ya 😩
cemreninnannesii Berenkooommm ah ah onunla birlikte ağlardım ilk günler çok zor ağlıyor meme reddi var aç mı diyorum doktora emmiyor diyorum aç olsa kilo almaz diyor o emmedikçe aç olduğunu düşünüp üzülüyorum
AdemCicekAli 🧐 sevgili anneler oğlum şu an 3 ay 16 günlük atak 4.ayda mi başlıyor yoksa şu an zaten 4. Ayda miyiz yani atak tam olarak kaçta başlayıp kaçta bitiyor ? Aklım karıştı benim biraz
TospikOglusum AdemCicekAli Google’dan hesaplıyor.com adresinden bebeğinizin doğması gerekn tarihi yazarsanız atakta olup olmadığını öğrenebilirsiniz sevgiler🌺🤗
Merve_gcl TospikOglusum tam 40 haftalık tarihini mi yazmamız gerekiyor 37 haftalık doğdu mesela benim kızım 40 a göre mi hesaplıcam
Mom727272 cemreninnannesii ben 4. Ay atağı 4. Ay itibariyle ( yani 4 ay 1 gun gibi) sandığım için atak olduğunu anlamadan manyaklasti bu çocuk diye geçirdim ya da geçiriyorum 😅
cemreninnannesii Mom727272 yok bende uygulama var bildirim geliyor ama googledan da hesaplayabilirsiniz🙂 ama çoook kötü geçiyor bizde tam düzene girdik diyoruz atak dönemiyle başa dönüyoruz
Aseliiimmm cemreninnannesii 3 ay 24 günlük. Kolik bır bebekti tam sancılar azaldı derken atak başladı berbat bısey meme reddı ağlamalar gece saat başı uyanmalar 🤦♀️