Bizde by gün olduk huzursuz olduğu için ağrısı olduğunu düşündüm verdim bir defa birde geceye yakın başı ısınmaya başladı ateş başlıyor diye düşündüm bir çay kaşığı daha verdim gece de yarın saatte bir kontrol ediyorum bir sorun yok şükür sabah ağrısının olduğunu düşünürsem yine vericem ama bence birsey olmaz verin ağrısına iyi gelir vücudu içten titriyordur yavrucagin