Arasannesi Ayzasln yenıdogan aparatı varsa ılk aydan itibaren kullanabılırsınız.yoksa 3. Aydan sonra baslanır
ZeynepTlc Ayzasln 5aydan sonra basladım ben daha önceleri denemiştim aöa büyük geliyordu artık rahatca geziyor
Ayzasln Aldım ama yenidoğan aparatlımı hiç bilmiyorum o nasıl oluyor normal kanguru aldım acaba uygunmu ki
theAna Ayzasln ek olarak aparat yoksa yenidogan aparatı yani 0internette kanguruya doğru koyma şekilleri var onlara bakabilirsiniz. Bacaklar m şeklinde olmalı mesela.