Urazinannesi2808 bizim de aynı ağlamaktan morarıyor ve tıkanıyor bizde şuan 6 ayın içindeyiz bizim de aynı doktor damakları baya kabarmış dedi bekliyoruz bakalım inşallah çıkar yakın zamanda . Birde doktor dis tozu verdi onu kullan dedi daha kullanamadım bugün deneyeceğim bakalım Allah bütün bebeklere yardım etsin inşallah