Hmtgce Sütüm az.iki emzirip bir mama veriyorum kızım gece 12 de yatıp 5 gibi uyanır o zaman mama veriyorum.😏 Emzirmesi çok uzun sürüyo cünkü sütüm az diye 25 dakika-25 dakika emziriyorum hem uykusu çok bölünüyo bende ne yalan söyleyeyim bana daha kolay geldi.ama sabah sütüm toplanmış oluyo diğer türlü hiç toplsnmiyodu mesela.sizce bunu düzeltip memeye donmelimiyim mama veriyorum bı yandan da emzirseydik diye düşünüyorum. 3ay 7 günlük kızım.
theAna Hmtgce düzenli emzirmediğiniz için azalıyor olabilir. Bebek ne kadar çok emerse o kadar çabuk iner. Düzenli olarak emzirin bence 👍🏻
yademila-48 Hmtgce ya bizde 3 ay 9 günlüğüz aynı durumdayız gece 1 defa mama veriyorum gece 11 1 arası sonra sabah 6 7 gibi kalkıyor benim de sütüm iyice toplanmış oluyor günü emzirerek geçiriyorum sonra gece yine mama veriyorum bozmayın derim düzeninizi
karabocuk Hmtgce emzirip emzirmemek tamamen sizin nasıl istediğinize baglı buna birşey diyemem💕 ilk ay meme mama gitmiş bir anne olarak sunu cok net söyleyebilirim ki bol sütün formülü sıksık emzirmek. sağlık ocagındaki ebemiz gak dese meme guk dese meme her aglamada meme ver demişti. bu sebeple süt toplansın biriksin diye bir düşünce doğru değil. ayrıca bizler mememizde ne kadar süt var bilemeyiz. hatta ileri aylarda göğüsler terbiye oluyor öyle ilk zamanlar gibi gergin şiş olmuyor insan boş sanarken bebek lıkıt lıkır içiyor.
Hmtgce Mom078. yani gece mama vermeyip emzireyim mi.ama sabah bu sefer göğüslerim çok dolu oluyo eğer gece emzirirsem göğüsüm sabah boş oluyo bu sefer sabah mama vermek zorunda kalıyorum yetmiyo çünkü theAna
Mom078 Hmtgce Ama bak kuzum aslında sütün vardır ama eskisi gibi sert olmaz terbiye olur zamanla sana boş gibi gelir emerken lık lık ses gelirse yutkunursa sürekli bil ki sütün var
Zeyzeytu Hmtgce göğsünün dolmasını bekleme cnm. Dolmasada bebek çektikçe gelir süt. Onun doyabilceği kadar gelir. Sık sık emzirmek sütü arttırıyor. Özellkle gece emzirmek en önmlisi
theAna Hmtgce hep böyle mi yapıyordunuz yani yetmediğini nasıl anladınız üç saatte bir düzenli olarak emzirirseniz sütünüz de iner bol sıvı tüketin su en büyük etken. Mama ne zaman verilmeli bilgim yok ama bir iki gün böyle deneyebilirsiniz bebek emdikçe süt çoğalır
ozlemaras___ Benim oğlumda 3 aylık olacak ben mama vermeyi bıraktım onun yerine sütümü sagıyorum sütümü sağmaya başladım sütüm arttı deneyebilirsiniz süt arttırıcı çaylar var onları da deneyin işe yarıyor 🥰🥰
karabocuk Hmtgce ilk ay mama kullandım demiştim. mamayı nasıl bıraktım bunu da söylemek isterim. emzşrdikten sonra mama teklif ettim ve bebeğim zamanla mamayı bitirememeye ve sonunda içmemeye basladı bu da doydugunun kanıtı
Egelim Hmtgce Biraz kendinizden ödün vermelisiniz. Bebeğiniz çok küçük henüz, yine az uyanıyormuş. Başucunuzda su bulundurun, emzirirken de emzirdikten sonra da için. Ne kadar sık emzirirseniz sütünüz o kadar çoğalır.
Ata20 Hmtgce kimse çok yanlış yapıyorsun dememiş ama bence çok yanlış yapıyorsun. Bebeğini 3 saate bir hatta iki saate bir emzir. Baktın yetmediğini hissettin mama ver o da doktor ver dediyse. Anne sütü çok değerli ayrıca emzirmezsen süt gelmezki. Birde gece emzirmesi her zaman güzeldir. Huzurlu huzurlu kokunu alarak içer beben.
bikerem Hmtgce benim bebegimde gece 45 dakika emerdi ta ki 4 aylik olana kadar simdi dsha guclu ve isini kolayca halletmeyi ogrendi 10 belki 12 dakikada doyup cekiliyor. Gece sutu en kıymetli en yagli ve faydali sut hele ki sabah 5te. Emzirme danismani boyle demisti.
Uzymom Hmtgce ben günde 3 kez mama veriyorum mesela kalan zamanlarda hep emziriyorum. Özellikle gece mama vermiyorum memede olması daha çok işime geliyo yatır yanina eme eme uyusun sende dinlen mis gibi 😀
Woody Hmtgce ben de gece mama verirdim. Sonuçta en çok süt yapan şey uyku. Gün içinde uyuma imkanınız yoksa yaptıgınız mantıklı. Hem gece uyumaya alışıyorken bozulmamış da olur