Tv alcak olanlar 2 kere dusunsun derim..
10 yil ekran garantisi var denilen tv icin simdi yan ciziyorlar pislikler.. Tv miz bozuldu 😪😪 ekranda siyah siyah dikine seritler cikti.. Ekran paneli yanmis dedi bugun gelen servis, garanti kapsaminda degilmis oyle olmasi icin seritler yatay olmaliymis 😶 bahaneye bak sacmaliga baak.. Peki dedim ne kadara yapiliyor 8 bin tL 😱.. Bugunde kalbim durmadi sukur, yarin samsunga dava aciyoruz tuketici mahkemesinden .