Sultnmemo oğlumda da yüksek çıkmıştı ikinci topuk kanı verildi o aralıkta çocuk doktoru üç gün arayla tsh değerini ölçtü beklenen değerin düşerek normal aralığa gelmesiymiş
çok şükür topuk kanı sonucu çıkmadan doktorumuz içimizi rahatlattı sıkıntı görmüyorum tedirgin olmayın dedi topuk kanı sonucu normal geldi
anneden çok fazla hormon geldiği için bu şekilde yaşanabiliyormuş inşallah tertemiz çıkar yavrunuz geçmiş olsun neler hissettiğinizi çok iyi anlıyorum bolca dua edin