shdemir dilarammm Bende var 0-6 ay puset ama 1 tane😊 yoykonun bebek arabasiyla beraberdi o sekilde almistim.
Deletedmom_15 dilarammm puset derken şu ana kucağı gibi olanlardan mı canım hani oto koltuğu gibi?ben de var tam da işim kalmadı elden çıkarmayı düşünüyorum ama tabi 1 tane 😊