Munoss Biz bu gün 5 gibi sünnet işimizi hallettik.🙏🏼Lokal anestezi yapıldı, iğneden sonra 40-45 dk bekledik , daha sonra operasyon gerçekleştirildi , benim ufaklık epey usluydu normalde durmaz .🥰 Doktorumuz çocuk cerrahı , Çapa da da görev alıyor , epey üstad işinde . Tavsiye ederim tatlım .💕