Cheddar Aslangzm burda bi anne vardı oğlu en son 20aylıktı yürümüyordu. Doktor sorun yok demiş ona. Bilmiyorum şimdi yürüyo mu benim kızda 17aylıkken tam anlamıyla yürüdü
_mercanligunler Aslangzm 17 aylık kızım sadece koltuk kenarlarında yürüyor ya da iki kolundan da tutarsam öyle ama bırakıcam diye akli gidiyor arada tek el bırakayım diyorum yok direk oturuyor ağlıyor falan bakalım ne yapacak 18 aya bi ay kaldı şurda bari bayrama yürüse diyorum 😅😅
Beyzazeynep Aslangzm 17de yurudu ama icinizi ferah tutun henuz hazir degildir gazir okunca pitir pitir yurur yinede bi doktora gosterin iciniz rahat eder
1kahvee1kiitap Bebekten bebeğe değişir o canım ama yürüyebilir benim yeğenim de 18 aydan sonra yürüdü direk hiç emeklemeden
Aslangzm 1kahvee1kiitap benim oğlum da emeklemedi hiç tutunarak yerden ayağa kalkıyor benden babasına babasından bana geliyor hepsi o çok isteksiz
1kahvee1kiitap Aslangzm daha ne olsun demekki yapabiliyor üzülmeyin bence direk yürür biraz sizin cesaretlendirmeniz gerekebilir yani o gidiş gelişleri hep yapın bir size bı babasına gitsin gelsin 🤗
Aslangzm 1kahvee1kiitap çok tembel ve çok korkak :( Umarım en kısa zamanda yürümeye başlar herseydenn çok istiyorum çok teşekkür ederim size içimi rahatlattınız
nihan_arslan kaba motor becerilerin gecikmesinde çok endişeniz olmasın asıl biliişsel süreçler çok önemli. evet 18 ay için sınr diyorlar ama endişe etmeyin. ama eğerki evham yapıyprsNız bi doktpra gitmenizde yarar var🥺
nihan_arslan Aslangzm ooo hiç üzülmeyin bazen bebekler korktuklarında eylemi öteleyebiliyorlarmış. size düşen cesaretlendirmek canım:) bol bol elinden tutup yürümesini destekleyebilirsiniz nacizane tavsiyem☺️
Aslangzm _mercanligunler benim ki de tek el gidiyor ama dediğiniz gibi bırakacmmm diye aklı gidiyor :/ yerden tutunarak ayağa kalkabiliyor bi kaç adım atıyor kısa mesafe ama çok korkak çok 😒