Merhaba 3 aylık bebeğim var ve doğduktan sonra sol göğsümü emmek istemedi.. sağı emzirerek solu da sağarak verdim hep ama artık iyice azalmaya başladı o göğsümdeki süt. Bebeğim de yeni yeni emmeye başladı o göğsümü.. soldaki sütü nasıl artırabilirim bu durumu yaşayan var mı?