Hanımlar iyi geceler oğlum 2 gündür kulağına vuruyor çekiştiriyordu. Gece yatarken mama yediğinde de bir kaç kez kustu çok az ben dişten diye düşündüm mamayı sevmiyor vs dedim bugün doktora gittik orta kulak iltihabı dedi. Antibiyotik şurup damla ve ağrı kesici yazdı hemen geçer inşallah diye dua ediyorum azı ve köpek dişleri de çıkıyor aynı anda. Çok üzülüyorum bu duruma 2 haftadır nerdeyse adam akıllı bir şeyde yemiyor. İlaçlar harici rahatlatacak tavsiyeleriniz var mıdır acaba? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻