1kahvee1kiitap kubraF 1.5 gibi geçiyor ama o zaman da 2 yaş sendromu oluyor yani 4 yaşa kadar huysuzluk oluyo olsun napalim 😂😂🤗
Elffnrr Çocuk başli başına meşaketli bır is degilmi kızlar. İşte bu yüzden CENNET ANNELERİN AYAKLARI ALTİNDA demişler ya. Olsun çok şükür bin şükür iyi ki varlar. 🥰🌼🧸