Nasıl anlatsam bilmiyorum bu durumu yaşamayanlar anlamayacaktır eminim oğlum neredeyse doğduğundan beri devamlı bir ıkınma halinde yani kakayla falan alakalı değil çocuğun yapısı bu gibi, çok doktora gittik hepsi üçüncü ayda geçeceğini söylediler bazı bebek böyle olur gazla falan alakalı değil dediler gerçekten de geçmişti şimdi büyük artık gaz problemi falan kalmadı on bir aylık olucak neredeyse. Ama iki aydır falan devamlı böyle. Nefes mi alamıyor diyorum o da değil doktorumuza soruyorum bir problemi yok diyor ama içim rahat etmiyor her bebek de böyle değil görüyorum. Devamlı ıh ıh ıh çocuk böyle ne yaparsa yapsın. Ya anlatabildim mi bilmiyorum ama var mı bebeği, tanıdığı böyle olan, nedir bu ?