Alpbebek2 durun bakalım üzmeyin kendinizi testleri oluyo netleştirmek için başka bi doktora daha götürün, belki de sadece basit bi isiliktir. Öyle olsa bile siz elinizden gelen özeni göstermişsiniz zaten. 40 günlük bebeği emzirmeyecek kucağınıza almayacak haliniz yoktu napalım olacağı varmış Allah dermansız dert vermesin geçer annesi sen üzme kendini sütün etkilenmesin ama hemen iyi bi doktora gösterin miniği🙏🏻