incininannesi33 Selam kızlar 13 gün önce normal doğum yaptım şuan kabızlık sorunu yaşıyorum dikişim olduğu için korkuyorum ve çaresizim ilaç verdi doktor ama hala aynıyım yaşayan varmı çözüm önerisi olan yardımcı olursanız sevinirim 🙏🙏
dmlklc incininannesi33 aktardan gün kurusu al suda hasla blendardan geçir aç karnına iç üstüne de ılık su hemen cıkarsın. Bende normal dogum yaptım hemen içmeye basladım anneme yaptırmıstım sorunum olmadı. İnsallah size de fayda olur
Ecrinbzkrt incininannesi33 cnm bunun ıcın doktorun ılac vermedımı benımkı kabız olmamam ıcın bi surup verdı ıyıkı vermıs hıc kabız olmadım harıka bir surup eczaneden al istersen sorup
uzaydabiryolcu incininannesi33 o kadar iyi anlıyorum ki 3. Ayıma kadar çektim dikişlerim vardı çok korkuyordum komposto kayısı ful incirle atlattım çok zor Allah şifa verdin canım
Urasmom Gün içinde 2-3 kase yulaf yiyin. Hem süt olur hem de sorununuza çözüm olur. Ben de yaşadım iyi gelmişti. İlaçlar etkili olmamıştı.
2cocukluanne222 incininannesi33 lavman ise yaramadıysa allah sabır versin ikindikca iceriden sanki bidaha çocuk çıkacak sanıyodum ben ve dikişler açılır diye korkmam çok berbatti bol bol su ic sıcak suya otur zeytin yagi iç kayısı hoşafi suyu falan
incininannesi33 Ecrinbzkrt verdi ama doğuma birkaç gün kala kabız olmuştum zaten kabız olduğum için ilaç biraz geç etki etti bugün rahat bir uyku uyucam hepinize teşekkür ederim önerileriniz için 😍