Arkadaşlar, benim kızım nisanda 2 yaşına girecek ama
özellikle son 2 gündür istediği bir şeyi ağlayarak yaptırıyor. Kalkıp yapmadığımız zamansa resmen dövmüş gibi bağıra bağıra ağlama krizine giriyor. Bunu nasıl unutturabiliriz, ne yapabiliriz. Bilgisi yada önerisi olan var mı?