askbocusum_1 Kizlar oğlum çok rahatsız.disleri mahvetti mız mız sürekli iştah sıfir uyku sıfır çocuk mahvoluyor dış ağrısından bide sürekli dilini de gösteriyor.21 aylık bu arada.gidipte memnun kaldığınız doktor var mı?
askbocusum_1 askbocusum_1 bu arada ben aydın yakisira götürüyordum.memnun değilim artık onun haricinde varsa oneriniz
Janyaa askbocusum_1 ben oğlumu Akdamar da can beye götürüyorum ama benim ki henüz küçük 2.5 aylık ama iyi doktor ilgili tavsiye ederim
askbocusum_1 Janyaa ay şükür Van da yaşayan bir anne bulundu 🙏can beyi duymuştum ama hiç goturmedim.hayat Hastanesi’nde Necip bey vardı pek memnun kalmadım.yani iyi bir çocuk doktoru bulmak zor.tavsiyen için teşekkür ederim☺️
Janyaa askbocusum_1 doğru diyorsunuz iyi bir çocuk doktoru bulmak zor en iyi doktorlardan biri aydın yakışır zaten ondan neden memnun kalmadınız
askbocusum_1 Janyaa Aydın bey artık çok üstünde durmuyor sanki gecistiriyor gibi.zaten tahlil falan da yok orda dişten dolayi ağrısı var sanki diyordum baya önce götürdüm yok yok ne dışı dedi.1 ay sonra çıktı dişi.bilmiyorum eskiden çok iyi bir doktordu ama şimdi yoruldu galiba
Sibelzerya askbocusum_1 hayat hastanesinde baran bey var 2 çocuk büyüttüm başka doktora muhtaç olmadım çok ilgili tavsiye ederim
askbocusum_1 Sibelzerya yaaa ona da gittim ama bebeğim daha ufakken.sizce necip.bey mi baran bey mi.yakinim oraya götüreyim bari
Sibelzerya askbocusum_1 ben herm hayatta hem lokman hekimde baran beye gittim başkasını bilmiyorum o yüzden
Hzr28 askbocusum_1 Vanda her alanda doktor sıkıntısı var gerçekten o yüzden gönül rahatlığı ile gidebilirsiniz
Y0696 askbocusum_1 bende doktor arayışındayım doğduğunda hayat hastanesinde baram beye gitmiştik bir daha gitmem o kadar soğuk ve ilgisizdi ki 4 aylık kontrolde necip beye gittik o daha iyi ve ilgiliydi ama başka bir doktor bulmak istiyorum devlette veya üniversite hastanesinde
askbocusum_1 Y0696 ya işte şu Corona dan dolayı devlet Hastanesi’ne gidemiyor insan.ozellerde de iyi doktor bulmak zor bende napacagimi sasirdim