Htc42 Merhaba burayla alakasız olucak ama set halinde küçük ev aletleri alıcam da hangi markadan memnunsunuz özellikle karaca kullanan varsa memnun musunuz acaba
hankardeslerr Htc42 Canım ben Karaca kullanıyorum memnunum. Sadece blenderm bozuldu oda yani sabah akşam çalışıyo oda haklı 😊
Kuzumveben Htc42 cay makinem tost makinem ve blendar setim tefal cok memnunum kahve makinem arcelik telve ikili ondanda memnunum