SeverusSnape Ayemta siz sık sık adıyla seslenmeye devam edin. Adını öğrenmesiyle bakmaya başlayacaktır, normal bi süreç :)
Ayemta SeverusSnape tv ve s gorunce odaklaniyor yaninda bagirsam bile donup bakmaz.tv ye baktirmam genelde tesadufen ve s..
SeverusSnape Ayemta televizyona bakması şu an çok normal. Belki bilinçli şekilde bile bakmıyordur. Televizyonda o kadar çok uyaran var ki bebekler 2-3 aylıkken bile televizyona kitlenmeye başlayabiliyor.