mother_of_2_boys ben yeni başladım. İlk seansa 1 hafta önce gittim. Acısı ağda kadar değildi şahsen, ben ağdanın daha acılı olduğunu düşünüyorum. Fakat sonradan çok sıkıntı çektim, kaşıntı ve kızarıklık 3-4 gün sürdü, bu da benim cildimin kuruluğu ile alakalı diye düşünüyorum.