Ayseezehra Kızımı ayakta salladıktan sonra beşiğe koyuyorum aradan biraz zamn geçiyor ağlayarak uyanıyor sürekli ama gelip sallıyorum uyuyor geri çok sık yapıyor bunu ve geceleri de aynı delircem artk nolur yardım edin 4 ay 10 günlük bebeğim 😭😭😭
Annem42 Ayseezehra bnm kızımda 4 ay 10günlük aynı bizde de oyle oluyor bazen su sıralar sanırım 4.ay atagı yasıyoruz uyutmaya yatırınca ayagıma sanki kesiyorlar cocugu öyle aglıyr vicdan azabı cekiyrm bende mi sorun acaba diye
Anagibianayim Ayseezehra sallamayi birakman lazım salla dur teknigiyle birakabilirsin bi kere cesaret edip başla uykusunun nasıl düzeldigini goreceksin ama atak dönemi olduğu için çok fazla ağlarsa salla sakinlestikce dur
Hicran52 Ayseezehra benim bebeğim de öyleydi yatmadan önce banyo yaptırıp bebek yağıyla yağlıyorum. Sonra emerken uyuyo 3 4 saat uyanmadan o da bana yetiyo
Ayseezehra Annem42 aglayarak uyuma bizde de var uykusu var ama yatırınca aglıyor mecbur sallıyorum susuyor
Annem42 Ayseezehra bizimki sallamaylada susmuyor yarım saat falan ayakta gezyrz gönlünü yapıyrm oyle tekrar sallıyrm
Ayseezehra Anagibianayim evet duydum onu yapaym bakalm çok sıkıntı ya gerçekten geceleri çok zor oluyor
Ege52 Ayseezehra taaaamammmmm hoşgeldin 4.ay atağı 🙄 kabus gündüzler ve geceler en zor zamanlar bence.bizimkisi hala aynı devam atak bittimi bitmedimi belli deil aksam 5 ten beri ayakta sallamaya kalksam Agliyo kıyamet kopuyo.suan 6 ayligiz 4.ay atagindan beri durum böyle. 🤷♀️
Hilalse Ayseezehra 4. Ay atağında uyku gerilemesi hat safhaya ulaşıyor oğlum yaşadı tırlatmak üzereydim ama geçiyor biraz sabır Allah yardımcınız olsun