Kızlar acaba gec mi kaldim erken mi kalkıştım bilmiyorum. Oglum bazi geceler uyanıyor illa bisey icmek istiyor. Su iciriyorum ama sanki ac gibi. Halbuki uyutmadan 2 saat once guzelce besliyorum. 1 saat oncede mama iciyo. Ama gece hala neden biyle yapıyor anlamadim. Ee mama yapip yedireyim desem o gecede uyanmiyor hic bisey icmek istemiyor. Bu arada 21 aylik. Sizler ne durumdasınız?