Çiğnemeyi, yutmayı nasıl öğrettiniz arkadaşlar? Mesela meyvenin içinde pütürlü meyve var diyelim hemen boğzında kalmış gibi yapıyor, öğürüyor. Ben de korkuyorum. Eline de bir şey vermeye korkuyorum. Ya büyük ısırır, boğazında kalırsa diye. Nasıl bir yol izlemeliyim? Sizden tavsiye bekliyorum.