CansuSaka
😱😱 Kucakta pışpışlayarak uyutmaya mı özeniyorsun 😱😱 Arkadaşımın bebeği 11 aylık, kucakta pışpışlayarak uyutuyor doğduğundan beri, başta çok iyiydi ama artık ağırlaştı bebeği, çook zorlanıyor. Ben 5 aylık oğlumu ayağımda sallayarak uyutuyorum ve gayet de memnunum, kendime ayırabildiğim tek zaman onu salladığım zaman 😃 Kitabımı okuyorum, internette takılıyorum, manikürümü yapıyorum, kahvemi içiyorum 😍İlk 3 ay turnaklarımı bile sallarken keserdim, yemeğimi de öyle yerdim, başka türlü hiç fırsatım olmazdı 😃 Ayakta uyutmak iyidir bence, ağırlaşınca o da zor tabi ama kucakta uyutmaktan iyidir 😃