Mom88 ben gecen hafta 7 aylık olgusu sunnet ettirdim. Keske daha erken yapsaydık deidm durdum. Yine kolay ve iyi atlattık ama daha erken olsaydi en azindann yattigi yerden iyileşirdi. Simdi emekliyor dönüyor hareketli. Neyse yinede cok şükür kurtulduk. Merhemini filan düzenli yapın bakimini açık bırakabilirsen ac bırak bez takma. Daha çabuk iyileşir. İlk gün biz fitil kullandık bi cok rahatlattı. Ve benden sana tavsiye gece uykusuna yakın yaptırdın yanı akşama doğru. Onun dışında ilk 1,2 kez küçük tuvaletini yaptığında ağlayacak bide buyuk yaptığında. Oraya bulaştığından yanacak. O yüzden devamlı bez değiştirin. Aklıma gelen simdi bunlar. Yine sorunuz olursa yardımcı olurum. Geçmiş olsun şimdiden