Nurguven Bebeğim düştü be alt dişi dudağının içini kesti yarılmamış ama kesik kendi kendine iyileşir mi acaba çok korktum mahrumiyet bölgesindeyiz şuan doktora gidelim mi bilemedik ilk baya kanadı ama 2 dk içünde kesildi üst dudağı şiş
Mirosum Nurguven dudağın iç tarafındaysa zaten dikiş atılmaz canım kendiliğinden iyileşir bir kaç güne çok geçmiş olsun biraz buz uygula şişliğe iyi gelir
GoGirl Nurguven bizimde basimiza geldi ustelik damak yirtildi biraz kanadi dudak morardi sisti internette bolgeyi acip acip bakmayin yaziyordu iyilesmesi icin.2 3 gun snr doktor kontrolumuz vardi o da bakti herhangi bir sey yapmadi oylelikle gecti
Glzrcnlydr Dün akşam benim bebeğimde aynı durumu yaşadı alt dudak içini kesti dişleri azıcık kanadı durdu. Şişlik falan yok bizde bugünde gayet normaldi. Beslenme sırasında da acı çeker gibi bir hali yok çok şükür. Soğuk uygulayın bence şişliği alıyor.
Nurguven Glzrcnlydr çok teşekkür ederğm hiçbişey koydurmadı ne yapacağımı bilemedim sürekli ağzınu tutup ağlıyor 😢 uyutanadım bu arada 19 aylık