Arkadşlar 18 aylık kızım emmeyi 4.5 aylıkken bıraktı. O zmandan beri mama alıyor ama gecede bırakmadı hala 3 satte bir mama istiyor, su ve emzikle kandırmayı denedim ama sakinlemiyor dalmıyor uykuya, 120 mama içince tekrar 3 saat uyuyor, böyle bnm gibi çeken varsa tecrübelerini paylaşabilir mi