Goktugmom_ ben geçen gün Hisar markasına ait düdüklü tencere aldım 6 Litre ve 160₺ ödedim. Emsanı pek bilemiyorum ama daha öncr Karaca düdüklü tencerem vardı, düdüğüde bu görseldeki gibiydi. Hiç memnun değildim. Ayarı bozuldu, sonra da düdüğü kırıldı zaten ve direkt çöp oldu.
Karacadan aldığım çoğu ev aleti ve mutfak eşyasından hiç memnun kalmadım maalesef.