21idil iyi düşün iyi olsun :) bende çok telaşlıydım 4 aylık mama veriyorum arada, meme reddi olur diye çok korktum ama olmadı🙏🏻 Sende de olmaz inşallah, refleksi iyice gelişene kadar bol bol emzirmeye devam et gelmese de sonra zaten mamadan çok meme ister rahat ol🥰