Suziayik 23 günlük bebeğim var kendi sütümle beraber aptamil de veriyorum biraz küçük dogdu gelişsin diye veriyorum şimdi aptamil sutum bitti. Simdi arkadaşimin verdiği EVOLVIA NUTRİPRO PLUS sutu var versem olur mu sanki sadece kendi sutumle doymuyo gibi
Zehrayeg Suziayik 1 numara mamaysa verebilirsin doyup doymadığını çişli bez sayısına göre anlayabilirsin emin ol aç kaldığında ağlıyor bebişler benimkide bugün 20 günlük oldu doymayınca basıyor çığlığı
Suziayik Zehrayeg bnm bebeğim normalde 2 ml alsa doyar dedi doktor ama bazen 3 ml yiyo üstüne çok geçmeden kendi sutumude veriyom çok mu yiyo anlamadim
Ruhumdakimavi Suziayik o konuda bilgim yok aslında benim sütüm 2. Ay azalarak kesildi ama bebeğim bırakmamıştı 2 hafta ikisinide verdim bebekten bebeğe değişiyor bence korkmayın korktukca daha çok çağırıyoruz sanki