Mucize_bebekim34 ftmm benim oglumda 10 ayina gircek 3 gun sonra bugun doktoruma sordum normal genetik olabilir ne kadar gec o kadar iyi dedi bunu sorun yapmayin zamani gelince cikar dedi , bence sizde takmayin insallah yakin zamanda cikar sizinde bizimde..🥰☺☺
Ayazege06 birminikdev Her bebekte farklıdır zaten hemen bi tartışma yaratmayın lütfen olur mu sizin kadar bizde biliyoruz bişeyleri devamını yazacaktım yanlışlıkla gönderdim.
Ayazege06 Tortilla Peki benim yazdığım yorumdan sanane ya ne kadar on yargılı insanlarsınız sizinle tartışmaya girmek istemiyorum yaptığım yorumda devamını yazmadan yanlışlıkla yorumu gönderdim hemen salca olmayın….
birminikdev Ayazege06 Öyleyse bana cevap yazana kadar yorumun devamını yazsaydınız. Çevir kazı yanmasın.
Ayazege06 Baharinannesi Bende az önce bi yorum yaptım kendini akıllı sananlar hemen bi on yargı yapmışlar arkadaş 🤷♀️
Tortilla Ayazege06 kendınj akıllı sanan sensın asıl cevır kazı yanmasın duzenle secenegını onun ıcın yapmıslar yada sonrakı yoruma devamını ekleyenılırsn bı akıllı sendın